OBDK
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

OBDK

Danish Oblivion modding team.
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Deadline!!!!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 6:57 pm

Synes, vi skal i gang nu. Vi kommer aldrig videre, hvis det fortsætter sådan her. Synes, vi skal lave en deadline "der holder". Evt. kan vi snakke på chatten eller også så bare være aktiv på samme tid og ikke bare at logge ud bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Qazzax




Antal indlæg : 17
Localisation : Danmark
Arbejde på projektet : Quest Leder
Registration date : 28/07/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 8:00 pm

Fuck deadlines! Tror jeg bliver nød til at melde ud hvis OBDK bliver ligesom et job for mig... og jeg HAR allerede ét!
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 8:08 pm

Man kan jo godt have deadlines uden at det er et job? altså man bliver nødt til at kunne regne med at man ikke er den eneste som laver noget, og at andre også gør deres. Indtil videre har vi ikke rigtig haft nogen deadlines og intet er blevet lavet. Det skal jo stadig være sjovt, selvfølgelig skal det det. Og hvis vi kan få det til at fungere uden deadlines er det selvfølgelig også godt, men vi er altså nødt til at lave noget? Nogengange er det bare lettest at arbejde sig hen imod en dato, vi kan selvfølgelig altid rykke dem til hver en tid, men bare så alle andre også ved hvor man er og at man laver noget? hvis vi aftalte jeg skulle have landskabet klar til næste uge og jeg så på onsdag kunne se jeg ikke ville nå at blive færdig i løbet af ugen kunne jeg jo bare skrive det, så ville alle andre også vide det, og så behøvede de ikke vente på mig?
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 8:38 pm

Enig Voodoo. Og qazzax. Det har jo ikke noget med et job at gøre. Vi skal jo vel aftale hvilken tid. Fordi, vil sige. Det rykker ikke sådan her. Ellers ender det med, jeg går ud da jeg hader ting der aldrig kommer nogen vegne, og så stadig 2 år senere er landskabet færdig. Vil godt rykke lidt. Kan huske, da vi lavede det før havde jeg ikke en skid at lave og brugte meget tid men der var aldrig noget at lave og var lige ved at gå ud der.
Vil sige Voodoo. Forstår godt, du har travlt nu da du går på gymnasiet, men det var faktisk dig der startede det her så synes også der skal være lidt fremskridt.
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 9:13 pm

prøver også at få sat nogen ting i gang. Det der nok bare irritere mig mest er at cs er så pisse ustabilt, og er virkelig irriterende at ha lavet en masse arbejde og så går det ned. Ved ikke om i har prøvet at arbejde med det, men det er altså røv irriterende når lortet går ned Razz
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 9:18 pm

Ja har prøvet CS, og ja det er nogle gange noget lort hehe Razz. Men håber da, du har gemt det før hvis vi skulle vende tilbage til det. Men vi skal også til at have nogle flere moddere. Ham der din ven Voodoo. Var han ikke også med?
Jomik er med. Spurgte ham lige i dag.
Tilbage til toppen Go down
Qazzax




Antal indlæg : 17
Localisation : Danmark
Arbejde på projektet : Quest Leder
Registration date : 28/07/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 9:20 pm

Skaf et backup program?

Ok, så siger jeg nu at jeg vil have en liste med personer og plot + quest osv. til søndag. Ok?
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 9:27 pm

hvem står for det? vi kan da godt sige vi sigter efter at have plot og de vigtigste personer klar til søndag? og altså er jo ikke sådan så mine filer bliver slettet, er bare hvis man ikke gemmer konstant at man risikere at det pludselig uden varsel går ned og så må man tilbage til sidste save... Tror ikke på de har kunnet lave et helt spil med det tool Razz
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 9:36 pm

Ved ikke. Vi skal have en til at stå for det.
Evt. dig qazzax da det var din idee.
Tilbage til toppen Go down
Qazzax




Antal indlæg : 17
Localisation : Danmark
Arbejde på projektet : Quest Leder
Registration date : 28/07/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 9:45 pm

Regnede også med at det var migselv der skulle lave et med input fra alle.
Tilbage til toppen Go down
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 9:59 pm

Vi kan da alle sammen godt lave lidt ikke?
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 10:05 pm

jo kan vi Smile men er måske meget godt hvis man får nogen ting man selv står får så der sker noget så vi ikke behøver hele tiden diskutere det hele herinde, så kan vi komme med ideer bagefter Smile men altså i kan jo bare poste jeres input, og hvis en så prøver at samle det til en ting er det jo fedt Smile
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Qazzax




Antal indlæg : 17
Localisation : Danmark
Arbejde på projektet : Quest Leder
Registration date : 28/07/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 10:12 pm

mawen, kan du modde bare lidt?
Tilbage til toppen Go down
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 10:39 pm

Altså kan da modde så meget som et slot i Voodoos guide Very Happy. Hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 11:08 pm

hehe har du prøvet min guide ? Razz
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 11:33 pm

Ja lavede det der slot Razz.
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 11:44 pm

hehe cool Razz
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 11:45 pm

Ja Very Happy. Det er en god guide. 5 stjerner Razz.
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 11:46 pm

haha tak Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeOns Nov 07, 2007 11:49 pm

Very Happy. Så lidt hehe.
Tilbage til toppen Go down
Qazzax




Antal indlæg : 17
Localisation : Danmark
Arbejde på projektet : Quest Leder
Registration date : 28/07/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeTors Nov 08, 2007 9:40 pm

Har sku også selv prøvet (gik ikke godt Razz) men tror nok jeg ville kunne hvis jeg øver mig lidt mer

but BTB (BTB = Back to Business) så har jeg lige lavet et "start" plot som Mawen nok poster herinde når rådet (hehe) har agreed på at det skal foregå på den måde. Har også lavet navnet til Kartellets Boss (i mangel på bedre title) det bliver John "Voodoo" Welsh, til ære for vores leder Voodoo Razz

tak for i aften!
Tilbage til toppen Go down
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeFre Nov 09, 2007 2:35 pm

Ret og sagt Qazzax. "Vi" har lavet et start plot Very Happy:P.
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeLør Nov 10, 2007 5:41 pm

Fedt at i er gået i gang Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitimeLør Nov 10, 2007 6:28 pm

Altså, hvis i også er med på starts plotet?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Deadline!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline!!!!   Deadline!!!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Deadline!!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
OBDK :: Forum :: Generelt-
Gå til: