OBDK
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

OBDK

Danish Oblivion modding team.
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ny hjemmeside / Opbygningen af forum

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Ny hjemmeside / Opbygningen af forum Empty
IndlægEmne: Ny hjemmeside / Opbygningen af forum   Ny hjemmeside / Opbygningen af forum Icon_minitimeOns Jun 25, 2008 12:16 pm

Hej Alle, jeg vil bare sige at jeg har sat en hjemmeside op på mit domæne www.thefugl.dk (har haft det længe, men har sådan set aldrig rigtig brugt det...) som jeg synes vi kunne bruge til projektet Smile Så først og fremmest vil jeg bare gerne have i laver en bruger og kigger lidt på den. Så vi på et tidspunkt kan flytte her fra og derover Smile

Der er forskellige ting, som jeg dog ikke helt ved hvordan fungerer 100% endnu, som jeg har lagt op på den Razz... Men der burde i hvertfald være mulighed for følgende lige nu:

-Forum
-Wiki (altså lave vores egen wiki lignende ting)
-Projekt manager-ting (hvor man kan holde øje med hvor langt man er med de forskellige ting, lave forskellige opgaver til hinanden, og så nemt opdatere den så alle kan se hvor langt alle er med de forskellige ting.
-Billed galleri
-Artikler, FAQ, Downloads osv.

Så i må gerne gå ind og sige hvad i synes Smile

Men så kommer vi til en ny ting. Jeg vil gerne høre jeres bud på hvordan forumet derinde skal opbygges, så det ikke bliver så rodet som her.
Altså hvilke kategorier (de der "overfora" som f.eks. "Projektet" her, hvor der så er forskellige fora under som f.eks. quests osv.) og hvilke fora Smile (ved godt at fora måske lyder dumt, men er vel det som forum hedder i flertal?)

Så kom med jeres bud så vi kan få det diskuteret lidt før vi laver det, så det ikke bliver uoverskueligt Smile
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Ny hjemmeside / Opbygningen af forum Empty
IndlægEmne: Sv: Ny hjemmeside / Opbygningen af forum   Ny hjemmeside / Opbygningen af forum Icon_minitimeOns Jun 25, 2008 6:49 pm

Altså forumet der inde synes jeg skal være som her. Tror problemet var at der var mange ting fra de gamle projekter osv.
Synes at når der er et emne som ikke bliver vigtigt senere som fx. "Møde den. xx) så låser vi enten emnet eller sletter det.
Nu når jeg taler om møder kunne det være smart at poste mødet på hjemmesiden/forumet.
Altså kopierer msn vinduet og sætte det ind så hvis der var nogle der ikke var der kunne de læse det på forumet og derfor vide præcist hvad der forgik i stedet for at vi siger vi fandt ud af hvordan den nye race skal se ud fx.

Desuden fed hjemmeside/forum WinkRazz
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Ny hjemmeside / Opbygningen af forum Empty
IndlægEmne: Sv: Ny hjemmeside / Opbygningen af forum   Ny hjemmeside / Opbygningen af forum Icon_minitimeOns Jun 25, 2008 7:01 pm

Ok nogle gode ideer Smile vi kunne også sagtens sætte det ind i kalenderen Smile
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Ny hjemmeside / Opbygningen af forum Empty
IndlægEmne: Sv: Ny hjemmeside / Opbygningen af forum   Ny hjemmeside / Opbygningen af forum Icon_minitimeOns Jun 25, 2008 10:23 pm

Okay tak Very Happy.

Ja okay Razz
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny hjemmeside / Opbygningen af forum Empty
IndlægEmne: Sv: Ny hjemmeside / Opbygningen af forum   Ny hjemmeside / Opbygningen af forum Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny hjemmeside / Opbygningen af forum
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» NYT FORUM :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
OBDK :: Projektet :: Generelt-
Gå til: