OBDK
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

OBDK

Danish Oblivion modding team.
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 "Regler"

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

"Regler" Empty
IndlægEmne: "Regler"   "Regler" Icon_minitimeFre Apr 18, 2008 12:11 pm

Jeg har snakket med Coolfool om det her, og vi er blevet enige om at hvis vi skal komme nogen steder, så kræver det at alle strammer sig lidt op. Bl.a. Så workshop tråden som har været der i over 14 dage, har jeg kun fået 2 svar på hvornår nogen havde tid, det er simpelthen ikke godt nok, for hvis vi skal kunne sætte en deadline op, eller skal beslutte noget, kommer vi aldrig nogensinde nogen steder i det her tempo. Ligeså med at besvare tråde på forummet, det er vigtigt at i får tjekket og besvaret det så ofte som muligt, for at vi skal kunne holde debatten kørende og komme videre med projektet. Det tager ikke mange minutter lige at tjekke siden og besvare evt. tråde.

Det er mest et spørgsmål omkring hvor seriøst man tager det, ikke så meget hvor meget tid man har. Hvis man ikke har tid til at tjekke forummet hvis man ikke er hjemme osv. er det selvfølgelig helt i orden, men hvis vi skal komme nogen steder kræver det altså i tager det lidt mere seriøst flere af jer.

Derudover er jeg glad for vi har fået samlet det team vi har, og er sikker på det nok skal kunne blive godt.

Hvis i ikke er indstillet på at tage så aktiv del i moddet (igen, vi snakker ikke om hvor meget tid man har til det, men om man vil gøre sig nogle overvejelser og er indstillet på at arbejde seriøst med det, om det så bare er en halv time om ugen) så er det selvfølgelig i orden, men så meld det ud, eller hvis du har det modsat, og gerne vil være en aktiv del i det så sig det også.

Og sidst, i må ikke glemme det selvfølgelig er meningen det skal være sjovt det her, og det bliver først for alvor sjovt når vi kommer videre med det og igang Smile
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Marken




Antal indlæg : 8
Age : 32
Localisation : 3K1l0-G4nqb4nq3rz! -- haha :P
Arbejde på projektet : Inspiration og IC
Registration date : 05/06/07

"Regler" Empty
IndlægEmne: Sv: "Regler"   "Regler" Icon_minitimeMan Apr 21, 2008 5:09 pm

Jeg følger Voodoo, ellers hvis i ikke har tid til workshoppen, så gå ind i CS og leg lidt rundt med det, for at få en følelse af at bruge værktøjet. Lets go boys! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Lavopas

Lavopas


Antal indlæg : 54
Age : 30
Localisation : Denmark - Sjælland - Taastrup
Arbejde på projektet : Quest / historie - skriver
Registration date : 17/06/07

"Regler" Empty
IndlægEmne: Sv: "Regler"   "Regler" Icon_minitimeMan Apr 21, 2008 8:47 pm

Jeg har konfirmation på lørdag og det betyder ny computer og oblivion og oblivion kan jeg jeg modde på Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.ps3fan.dk
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

"Regler" Empty
IndlægEmne: Sv: "Regler"   "Regler" Icon_minitimeSøn Apr 27, 2008 5:35 pm

Fine regler.

Dem er jeg med på.
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

"Regler" Empty
IndlægEmne: Sv: "Regler"   "Regler" Icon_minitimeSøn Apr 27, 2008 10:55 pm

fint nok Smile er lidt det jeg gerne vil høre Smile
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

"Regler" Empty
IndlægEmne: Sv: "Regler"   "Regler" Icon_minitimeMan Maj 19, 2008 2:24 pm

Prøv at hør folkens, hvis det her skal blive til noget, må vi altså alle sammen tage os sammen. Vi skal have arrangeret de der workshops bl.a. Vi kan også godt have flere, og så må man melde sig til dem man gerne vil med til, men så skal man altså også komme.

Vil gerne have nogle tilbage meldinger på workshop, hvad i gerne vil lave og hvornår det passer jer. Der skal altså strammes lidt op, og forummet er også gået helt i stå.

Men jeg tænkte at alle lavede et hus eller lignende. Har hørt fra et par stykker, men langt fra alle. Jeg håber også at mange gerne vil deltage, da det vil fungere lidt som et test-projekt.

Vil pointere igen at det er vigtigt at i tjekker forummet og holder diskussionen igang. Vi kan også begynde at arbejde videre på ideer til vores fremtidige projekt (markens ide).
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
CoolFool




Antal indlæg : 106
Arbejde på projektet : Redaktør
Registration date : 31/05/07

"Regler" Empty
IndlægEmne: Sv: "Regler"   "Regler" Icon_minitimeMan Maj 19, 2008 3:58 pm

den her uge er ikke optimal for mig, men kan nok godt torsdag efter 21.30 eller lørdag dag
Tilbage til toppen Go down
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

"Regler" Empty
IndlægEmne: Sv: "Regler"   "Regler" Icon_minitimeOns Maj 21, 2008 3:22 pm

Jamen jeg kan alle dage Razz. Men folk tror ikke, det bliver til noget så de går i "dvale". For at "vække" dem bliver vi nødt til at sende pm eller mail til dem WinkRazz.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"Regler" Empty
IndlægEmne: Sv: "Regler"   "Regler" Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"Regler"
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» "Workshop"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
OBDK :: Projektet :: Generelt-
Gå til: