OBDK
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

OBDK

Danish Oblivion modding team.
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Q længder/ komplicerede

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Q længder/ komplicerede Empty
IndlægEmne: Q længder/ komplicerede   Q længder/ komplicerede Icon_minitimeLør Apr 05, 2008 5:46 pm

Problemerne ved de gamle mods var at de var alt for store pga. for lidt moddere.
Det samme problem har vi stadig så det er en dum ide at lave q'ene for komplicerede og store Wink.

Ellers synes jeg, vi skal lave dem lidt efter lidt Wink

Tænk over om det er noget, vi kan lave Wink. Vi har ikke mange, der kan lave alle de komplicerede ideer der er blevet skrevet WinkRazz.
Tilbage til toppen Go down
freyzon1

freyzon1


Antal indlæg : 4
Registration date : 27/06/07

Q længder/ komplicerede Empty
IndlægEmne: Sv: Q længder/ komplicerede   Q længder/ komplicerede Icon_minitimeSøn Apr 13, 2008 5:31 pm

det kommer an på Q det nytter ikke nået at der er en Q hvor den bliver "you have heard a women was attacked by trolls" "u have found the trolls" "u have killed the trolls U should report back to the women" >_> det er bare ikke sjovt.. det kunne være federe med kreative og ikke ensformede Q som det originale har >_>
Tilbage til toppen Go down
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Q længder/ komplicerede Empty
IndlægEmne: Sv: Q længder/ komplicerede   Q længder/ komplicerede Icon_minitimeSøn Apr 13, 2008 8:29 pm

Ja, men det er ikke det jeg taler om freyson1. Taler om moddingen. Det skal ikke være for stort, mener jeg.
Tilbage til toppen Go down
CoolFool




Antal indlæg : 106
Arbejde på projektet : Redaktør
Registration date : 31/05/07

Q længder/ komplicerede Empty
IndlægEmne: Sv: Q længder/ komplicerede   Q længder/ komplicerede Icon_minitimeSøn Apr 13, 2008 9:43 pm

Selvom det er enkelt, kan mange enkle små ting nemt blive for stor en mundfuld. Wink
Tilbage til toppen Go down
Lavopas

Lavopas


Antal indlæg : 54
Age : 30
Localisation : Denmark - Sjælland - Taastrup
Arbejde på projektet : Quest / historie - skriver
Registration date : 17/06/07

Q længder/ komplicerede Empty
IndlægEmne: Sv: Q længder/ komplicerede   Q længder/ komplicerede Icon_minitimeOns Apr 16, 2008 8:07 pm

der har vi fat i noget af det rigtige. Jeg syntes egentlig også at questne i oblivion var meget ens, og desuden siger den mange gange punktvis hvad man skal, som om de havde lavet en walkthrough til en. Hvorfor ikke lave en quest hvor man skal igang med hjernen. Det skal dog ikke være for svært, men lidt svært må det gerne.
Men ellers så bare lave noget kreativt altså noget der ikke er set før Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.ps3fan.dk
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Q længder/ komplicerede Empty
IndlægEmne: Sv: Q længder/ komplicerede   Q længder/ komplicerede Icon_minitimeTors Apr 17, 2008 1:48 pm

tidligere omkring den gamle ide skrev jeg nået om hvilke quests jeg gerne så lavet. Det var quests, med et muligvis enkelt mål, men at man selv må finde en vej til det. Eller quests på den måde at du hører om en ting f.eks. og så selv prøver at finde oplysninger om det så du kan finde den.
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Q længder/ komplicerede Empty
IndlægEmne: Sv: Q længder/ komplicerede   Q længder/ komplicerede Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Q længder/ komplicerede
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
OBDK :: Projektet :: Quests-
Gå til: