OBDK
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

OBDK

Danish Oblivion modding team.
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Splittede meninger

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
SeeEh




Antal indlæg : 22
Registration date : 28/03/08

Splittede meninger Empty
IndlægEmne: Splittede meninger   Splittede meninger Icon_minitimeLør Apr 05, 2008 12:02 am

efter at vi alle sammen har bidraget med vores ideer er der kommet et nyt problem jeg synes vi skal løse med det samme.

Der er nogen af os der gerne vil i gang med noget meget ambitiøst og tidskrævende men andre af os vil starte op med en lille mod som så er gennemarbejdet

Personligt vil jeg gerne i gang med en stor kompleks og tidskrævende mod right away, jeg synes at vi har spekuleret for meget over historie, verden, lore osv. til at vi kan lave det til en lille mod. Alle ideerne fortjæner at blive inddraget i en stor og kompleks mod som vi vil arbejde længe på.

Grunden til at jeg stadig tror det kan lade sig gøre er ved at vi ikke laver hele moddet på en gang, men laver alt det basic og får det til at fungere upåklageligt, derefter kan vi så i det omfang vi gider bygge videre på de steder hvor det ikke er så uddybet endnu. hvis vi får startet et nyt kapitel op til oblivion fortjener det at blive noget stort, og har vi allerede lavet alt arbejdet med historie, quests, charators en gang før er det vel nemt at bygge videre på i stedet for at vi går til et andet projekt.

men kom med jeres mening så vi ikke bliver ved med at være splittet i to Very Happy
Tilbage til toppen Go down
CoolFool




Antal indlæg : 106
Arbejde på projektet : Redaktør
Registration date : 31/05/07

Splittede meninger Empty
IndlægEmne: Sv: Splittede meninger   Splittede meninger Icon_minitimeLør Apr 05, 2008 12:41 am

Problemet er nok, at vi har prøvet 3 gange før med store og ambitiøse ideer der ikke blev til noget fordi vi aldrig kom igang. Så jeg kan ikke se hvordan det skulle være anderledes denne her gang?
Tilbage til toppen Go down
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Splittede meninger Empty
IndlægEmne: Sv: Splittede meninger   Splittede meninger Icon_minitimeLør Apr 05, 2008 5:18 pm

CoolFool skrev:
Problemet er nok, at vi har prøvet 3 gange før med store og ambitiøse ideer der ikke blev til noget fordi vi aldrig kom igang. Så jeg kan ikke se hvordan det skulle være anderledes denne her gang?

Ja, er rigtigt.

Desuden har alle ikke skrevet sine ideer Razz.

Jeg har været i Tyskland som skrevet Very Happy:P.
Tilbage til toppen Go down
Lavopas

Lavopas


Antal indlæg : 54
Age : 30
Localisation : Denmark - Sjælland - Taastrup
Arbejde på projektet : Quest / historie - skriver
Registration date : 17/06/07

Splittede meninger Empty
IndlægEmne: Sv: Splittede meninger   Splittede meninger Icon_minitimeLør Apr 05, 2008 5:19 pm

lige præcis Coolfool
Tilbage til toppen Go down
http://www.ps3fan.dk
SeeEh




Antal indlæg : 22
Registration date : 28/03/08

Splittede meninger Empty
IndlægEmne: Sv: Splittede meninger   Splittede meninger Icon_minitimeLør Apr 05, 2008 5:32 pm

CoolFool skrev:
Problemet er nok, at vi har prøvet 3 gange før med store og ambitiøse ideer der ikke blev til noget fordi vi aldrig kom igang. Så jeg kan ikke se hvordan det skulle være anderledes denne her gang?

det er altsammen et spørgsmål om struktur og ledelse...jeg ved selvfølgelig ikke hvordan det har været de andre gange da jeg først er kommet med nu men indtil videre synes jeg det er gået godt så jeg tror sagtens vi kan få det til at blive til noget denne gang


CoolFool skrev:
jeg kan ikke se hvordan det skulle være anderledes denne her gang
jeg er med Razz og vil hjælpe til alt hvad jeg kan for at få det til at fungere
Tilbage til toppen Go down
CoolFool




Antal indlæg : 106
Arbejde på projektet : Redaktør
Registration date : 31/05/07

Splittede meninger Empty
IndlægEmne: Sv: Splittede meninger   Splittede meninger Icon_minitimeLør Apr 05, 2008 5:52 pm

SeeEh

Godt at høre at du er frisk på at få de til at fungere, men stadig mener jeg ikke man bør stile efter at bygge en supertanker hvis ikke man har bygget en gummibåd før. Smile
Tilbage til toppen Go down
SeeEh




Antal indlæg : 22
Registration date : 28/03/08

Splittede meninger Empty
IndlægEmne: Sv: Splittede meninger   Splittede meninger Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 3:07 pm

hmm...denne tråd er ved at blive lidt slap hvis i forstår hvad jeg mener...der sker ikke helt det der var meningen med den så for at gøre den lidt effektiv laver vi følgende:

Stem på den du synes vi skal lave:

Stor komplex mod: I

lille og gennemtænkt mod:

"i skal kopiere overstående og sætte et I ud for den ide i hælder mest til"

til sidst ser vi hvad det bliver og så må flertallet få ret lige meget hvordan det ender, vi skal videre folkens
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Splittede meninger Empty
IndlægEmne: Sv: Splittede meninger   Splittede meninger Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 5:26 pm

jamen hvis vi f.eks. laver vores land som en ø gruppe, så kan vi jo have som vores første mål at lave den første ø og se hvad der, kan f.eks. være coolfools og min ide, og så kan vi udbygge vores verden med flere øer, så vi tager det i bider og sørger for at vi har noget som er værd at spille hvis i forstår. For selvom vi tager de vigtigste ting først vil de jo oftest være afhængige af mindre vigtige ting, og det vil jo under alle omstændigheder ikke være rigtig sjovt at spille før det er færdigt.

Hvis vores første milepæl også er mindre så vil jo nemmere kunne finde ud af hvor vores problemer vil ligge og hvad vi skal overveje ved noget større for at undgå det. Så jeg går ind for at vi starter med et "lille"(relativt stort i forhold til andre mods) projekt, som derefter altid kan udvikle sig til noget større, altså at vi ikke begrænser det på forhånd, men sørger for at mulighederne for udbygning er til stede, dog uden at være lagt fast på forhånd Smile
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Splittede meninger Empty
IndlægEmne: Sv: Splittede meninger   Splittede meninger Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 5:58 pm

Det er jeg enig med Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Splittede meninger Empty
IndlægEmne: Sv: Splittede meninger   Splittede meninger Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Splittede meninger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
OBDK :: Projektet :: Generelt-
Gå til: