OBDK
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

OBDK

Danish Oblivion modding team.
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Noget struktur tak!!!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
SeeEh




Antal indlæg : 22
Registration date : 28/03/08

Noget struktur tak!!! Empty
IndlægEmne: Noget struktur tak!!!   Noget struktur tak!!! Icon_minitimeFre Mar 28, 2008 11:31 am

Hey...jeg er lige kommet med i jeres overfede projekt og har surfet lidt rundt på forummet og det skinner lide igennem at i ikke har helt på plads hvad det er i vil lave. Der bør ikke moddes før alle ideer og forarbejde er på plads. derfor synes jeg i bør lave en anden stuktur på det og få fastlagt nogle rammer for at komme videre.

så vidt jeg forstår så foregår jeres historie på en fremmed Ø. Det er heller ikke nogen dum ide da man så kan lave sin helt egen verden som ikke behøver at have noget at gøre med den eksisternende men det vi mangler er nogle unikke ideer. noget der ikke er set før og noget som vil være gribende.

Jeg foreslår at vi laver en main quest som skal være bærende hele vejen igennem, og alle dem som er forfattere til historien kan evt. skrive et uddybende resume af den ide de har...vi vil såvælge den bedste og bruge den og alle de andre kan så bruges til sidequest lines. det er nemlig ikke så nemt at være flere forfattere om den samme historie Wink
Tilbage til toppen Go down
Big C




Antal indlæg : 21
Age : 32
Arbejde på projektet : Skrive
Registration date : 07/11/07

Noget struktur tak!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget struktur tak!!!   Noget struktur tak!!! Icon_minitimeFre Mar 28, 2008 1:13 pm

Vi har snakket om at starte forfra, hvor vi bruger den landmasse som Voodoo har lavet. Smile

Men du kan jo starte med at skrive en præsentation af dig selv i "teamet" tråden. Smile
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Noget struktur tak!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget struktur tak!!!   Noget struktur tak!!! Icon_minitimeLør Mar 29, 2008 2:08 pm

Jeg kan kun give SeeEh ret Smile

Vi må nok have noget struktur på det her, og så mangler vi nogle fede unikke ideer Smile
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Noget struktur tak!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget struktur tak!!!   Noget struktur tak!!! Icon_minitimeLør Mar 29, 2008 10:39 pm

Ja Razz.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Noget struktur tak!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget struktur tak!!!   Noget struktur tak!!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Noget struktur tak!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
OBDK :: Projektet :: Nyheder-
Gå til: