OBDK
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

OBDK

Danish Oblivion modding team.
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Teamet

Go down 
+4
CoolFool
Big C
Mawen
Voodoo
8 deltagere
ForfatterBesked
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Teamet   Teamet Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 9:12 pm

som skrevet i denne tråd så skal vi have samlet vores team og derefter ha præciseret hvad vi vil lave.

Derfor så bare udfyld nedestående og jeg vil opdatere den her post med alle dem som er med:)

*Brugernavn*
Fokus: (f.eks. er det på modding eller historien?)
Erfaring: (bare kort hvor trænet du er)
Evner: (hvad du kan, f.eks. meshes, textures, scripts, animationer, generel moding i CS, musik, lyd, skriver godt, gode engelsk kundskaber, kender meget tes-lore, voice acting osv.)
Relevante programmer: (hvilke programmer du evt. kan bruge, som er relevante for projektet.)
Ting du er interesseret i at lære: (hvis der er noget du ikke kan lige nu, men er interesseret i at lære, og evt. vil prøve at lære i forbindelse med projektet, eller ting du allerede kan, men gerne vil fokusere på at blive bedre til)
tid: (behøver ikke være i antallet af timer, men mere sådan generelt)

(måske kommer der mere på)

Teamet:

Voodoo
Fokus: primært på modding
Erfaring: Moderat. Har lært en del igennem forskellige projekter, men har stadig ting at lære
Evner: Generel moding, photoshop, retextures (en smule), scripts (meget lidt), god til engelsk, voice acting (kun hvis nødvendigt!Wink), kan skrive rimeligt
Relevante programmer: Photoshop (og en del andre adobe programmer, som Premiere pro, after effects, illustrator osv), Construction set, niftools (textures i hvert fald), forskellige 3. parts mod-tools
interesseret i at lære: Har over omgange gået lidt i gang med 3ds, ellers vil jeg godt prøve mig lidt frem med forskellige scripts hvis det bliver nødvendigt, vil godt blive bedre til textures, og ellers bare generelt blive bedre Smile
tid: går i gymnasiet, så den tid jeg har svinger en del, nogle gange vil jeg have travlt, og andre kan jeg arbejde en masse.


Mawen
Fokus: Lidt af hvert
Erfaring: Har kun været med i dette mod, men har lært en del her da det har været langt Razz.
Evner: Kan modde lidt, musik (kan da godt finde noget), lyd (måske), skriver godt, gode engelsk kundskaber, ideer
Relevante programmer: Ved ikke helt Razz.
Ting du er interesseret i at lære: mere modding og evt. script.
Tid: Skole, venner og fitnesscenter osv.


Big C
Hovedsageligt historie skrivning
Har været med på moddet et stykke tid, men det blev ikke til så meget.
Kunne godt tænke mig at modde, men kan ikke endnu.
Tid: 10. klasse, venner osv. Helst ikke noget stress, da jeg skal på gym efter ferien skal jeg arbejde en del med skolen...


CoolFool
Fokus: Mine evner ligger primært på historieskrivning og lore-området. Desuden kan jeg organisere forskellige quests og få historien til at passe sammen. Modding evner ligger på det aller mest basale.
Erfaring: Meget lidt modding erfaring, men er nogenlunde hjemme i hvordan CS'et er opbygget og hvordan man ændrer stats osv.
Evner: Basal modding erfaring som skrevet ovenfor. Er godt kendt med TES-loren og er god til at formulere quests osv. Engelsk kundskaber på gymnasie A-niveau.
Ting jeg er interesseret i at lære: Generel modding. Det kan altid bruges i løbet af projektet. Smile
Tid: Svinger lidt, har flere projekter at tumle med + næsten fuldtidsarbejde. Men er der ikke tid, må jeg tage mig tid alligevel. Wink


SeeEh
Fokus: Jeg vil gerne 3D modelere (og animation), bruge cs til at lave dungeons og grotter og scripte, desuden vil jeg også gerne være med til at lave historien hvis det er nødvendigt.
Erfaring: har meget lidt erfaring sådan set i det hele. Jeg har lært mig det grundlæggende i det hele men har ikke fordybet mig i noget da jeg blev optaget af noget andet
Evner: jeg har ikke evner af betydning endnu men er ved at sætte mig ind i de ting jeg har skrevet mig til er dog usikker på at jeg kan nå at lære og animere...og så mener jeg selv at jeg har en evne til at bedømme hvilke ideer der holder og hvad der er for kedeligt, (håber ikke det lød for selvglad)
Relevante programmer: Har en forkærlighed til Blender, og kan bruge cs basis funktioner
Ting du er interesseret i at lære: som sagt vil jeg lære at modelere og animere og tage mig af scripting i det omfang det er muligt
tid: Har ikke meget tid lige nu...er i 2. g på HTX gym og det er ved at være eksamenstid men i sommerferien og i 3. g regner jeg med at kan hjælpe noget mere


Lavopas

Fokus: Jeg fokusere på historien indtil jeg efter min konfirmation har fået en ny computer og oblivion pc spillet, så er jeg ellers med til at modde Smile
Erfaring: Jeg har desværre ingen erfaring med at modde, for jeg har aldrig prøvet det. Men jeg vil komme til det når jeg kan.
Evner: Jeg er god til at skrive (syntes jeg selv), men som jeg har sagt vil jeg gerne lære at modde altså scripte og sådan noget Smile
Relevante programmer: ingen ideer Sad desværre
Ting du er interesseret i at lære: Jeg vil gerne lærer at modde, men først når jeg har fået en ny computer, som kan klare oblivion Smile
tid: Mine lærer har fået keltie vanvid så jeg far tons vis af lektier for men jeg vil prøve så meget at komme på, og arbejde med historie.
Grunden til at jeg ikke har været på de sidste uger er på grund af mit skide internet, den har det mange gange med at hoppe af, men min far vil prøve og få det repareret Smile


Jackjackson

Fokus: Primær historie sekundær modde
Erfaring: Har spillet Oblivion dog har jeg kun spillet den udgave. Er igang med at lære at modde
Evner: Ved sku ikke helt hvilke evner jeg har der er relevant...
Musik programmering, engelsk.
Relevante programmer: CS
Ting du er interesseret i at lære:Jeg vil lære meget mere om modding, og måske noget grafik og om hvordan det er at udstrukturer noget stort
tid: Da jeg går på efterskole ville det være i weekender jeg kan være på. Jeg lover ikke noget. Men jeg vil være så meget som muligt

Freyzon1

Fokus: Primært testing.
Erfaring: hmmkan man have erfaring i testing Razz? jeg har spillet oblivion i omkring 2 år nu og har gennemført spillet 2,5 gange. har spillet til både com og xbox og har alle expansion.
Evner: jeg kan være pisseirreterende Razz (perfekt voice actor til den irreterende high elf Very Happy)
Relevante programmer: den forstod jeg ikke..
Ting du er interesseret i at lære: MODDING Surprised
tid:Hmm jeg går i skole og har et deltidsjob.. masser af tid Very Happy (det var ikke sarkastisk)


Sidst rettet af Voodoo Søn Apr 06, 2008 8:15 pm, rettet i alt 10 gange
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 9:19 pm

Mawen
Lidt af hvert
Erfaring: Har kun været med i dette mod, men har lært en del her da det har været langt Razz.
Evner: Kan modde lidt, musik (kan da godt finde noget), lyd (måske), skriver godt, gode engelsk kundskaber, ideerRelevante programmer.
Relevante programmer: Ved ikke helt Razz.
Ting du er interesseret i at lære: mere modding og evt. script.
Tid: Skole, venner og fitnesscenter osv.
Tilbage til toppen Go down
Big C




Antal indlæg : 21
Age : 32
Arbejde på projektet : Skrive
Registration date : 07/11/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 9:31 pm

Yeah guess whos back Very Happy

Big C
Hovedsageligt historie skrivning
Har været med på moddet et stykke tid, men det blev ikke til så meget.
Kunne godt tænke mig at modde, men kan ikke endnu.

Tid: 10. klasse, venner osv. Helst ikke noget stress, da jeg skal på gym efter ferien skal jeg arbejde en del med skolen...
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 9:37 pm

det er super at have dig med igen Smile
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
CoolFool




Antal indlæg : 106
Arbejde på projektet : Redaktør
Registration date : 31/05/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 11:42 pm

CoolFool

Fokus: Mine evner ligger primært på historieskrivning og lore-området. Desuden kan jeg organisere forskellige quests og få historien til at passe sammen. Modding evner ligger på det aller mest basale.

Erfaring: Meget lidt modding erfaring, men er nogenlunde hjemme i hvordan CS'et er opbygget og hvordan man ændrer stats osv.

Evner: Basal modding erfaring som skrevet ovenfor. Er godt kendt med TES-loren og er god til at formulere quests osv. Engelsk kundskaber på gymnasie A-niveau.

Ting jeg er interesseret i at lære: Generel modding. Det kan altid bruges i løbet af projektet. Smile

Tid: Svinger lidt, har flere projekter at tumle med + næsten fuldtidsarbejde. Men er der ikke tid, må jeg tage mig tid alligevel. Wink
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 11:49 pm

heey coolfool Smile
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
SeeEh




Antal indlæg : 22
Registration date : 28/03/08

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeFre Mar 28, 2008 9:49 pm

SeeEh

Fokus: Jeg vil gerne 3D modelere (og animation), bruge cs til at lave dungeons og grotter og scripte, desuden vil jeg også gerne være med til at lave historien hvis det er nødvendigt.

Erfaring: har meget lidt erfaring sådan set i det hele. Jeg har lært mig det grundlæggende i det hele men har ikke fordybet mig i noget da jeg blev optaget af noget andet

Evner: jeg har ikke evner af betydning endnu men er ved at sætte mig ind i de ting jeg har skrevet mig til er dog usikker på at jeg kan nå at lære og animere...og så mener jeg selv at jeg har en evne til at bedømme hvilke ideer der holder og hvad der er for kedeligt, (håber ikke det lød for selvglad)

Relevante programmer: Har en forkærlighed til Blender, og kan bruge cs basis funktioner
Ting du er interesseret i at lære: som sagt vil jeg lære at modelere og animere og tage mig af scripting i det omfang det er muligt

tid: Har ikke meget tid lige nu...er i 2. g på HTX gym og det er ved at være eksamenstid men i sommerferien og i 3. g regner jeg med at kan hjælpe noget mere
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeLør Mar 29, 2008 2:01 pm

Heey velkommen på holdet SeeEh Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeLør Mar 29, 2008 10:42 pm

Ja velkommen Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
Lavopas

Lavopas


Antal indlæg : 54
Age : 30
Localisation : Denmark - Sjælland - Taastrup
Arbejde på projektet : Quest / historie - skriver
Registration date : 17/06/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeSøn Mar 30, 2008 1:59 am

Lavopas

Fokus: Jeg fokusere på historien indtil jeg efter min konfirmation har fået en ny computer og oblivion pc spillet, så er jeg ellers med til at modde Smile

Erfaring: Jeg har desværre ingen erfaring med at modde, for jeg har aldrig prøvet det. Men jeg vil komme til det når jeg kan.

Evner: Jeg er god til at skrive (syntes jeg selv), men som jeg har sagt vil jeg gerne lære at modde altså scripte og sådan noget Smile

Relevante programmer: ingen ideer Sad desværre

Ting du er interesseret i at lære: Jeg vil gerne lærer at modde, men først når jeg har fået en ny computer, som kan klare oblivion Smile

tid: Mine lærer har fået keltie vanvid så jeg far tons vis af lektier for men jeg vil prøve så meget at komme på, og arbejde med historie.

Grunden til at jeg ikke har været på de sidste uger er på grund af mit skide internet, den har det mange gange med at hoppe af, men min far vil prøve og få det repareret Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.ps3fan.dk
jackjakson




Antal indlæg : 15
Age : 32
Registration date : 31/05/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeSøn Mar 30, 2008 2:48 pm

Fokus: Primær historie sekundær modde
Erfaring: Har spillet Oblivion dog har jeg kun spillet den udgave. Er igang med at lære at modde
Evner: Ved sku ikke helt hvilke evner jeg har der er relevant...
Musik programmering, engelsk.
Relevante programmer: CS
Ting du er interesseret i at lære:Jeg vil lære meget mere om modding, og måske noget grafik og om hvordan det er at udstrukturer noget stor
tid: Da jeg går på efterskole ville det være i weekender jeg kan være på. Jeg lover ikke noget. Men jeg vil være så meget som muligt
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeSøn Mar 30, 2008 3:26 pm

Er super vi er kommet lidt igang igen Smile
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Lavopas

Lavopas


Antal indlæg : 54
Age : 30
Localisation : Denmark - Sjælland - Taastrup
Arbejde på projektet : Quest / historie - skriver
Registration date : 17/06/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeSøn Mar 30, 2008 3:44 pm

ja, men det er stadig ikke nok Sad
Tilbage til toppen Go down
http://www.ps3fan.dk
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeSøn Mar 30, 2008 3:49 pm

jo vi kan godt lave noget med det her team Smile
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeSøn Mar 30, 2008 3:51 pm

Sorry Jackjackson, var kommet til at kalde dig Big C i main post:S
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Lavopas

Lavopas


Antal indlæg : 54
Age : 30
Localisation : Denmark - Sjælland - Taastrup
Arbejde på projektet : Quest / historie - skriver
Registration date : 17/06/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeSøn Mar 30, 2008 4:25 pm

hehe man kan jo lave fejl en gang imellem Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.ps3fan.dk
freyzon1

freyzon1


Antal indlæg : 4
Registration date : 27/06/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 10:32 am

Freyzon1

Fokus: Primært testing.
Erfaring: hmmkan man have erfaring i testing Razz? jeg har spillet oblivion i omkring 2 år nu og har gennemført spillet 2,5 gange. har spillet til både com og xbox og har alle expansion.
Evner: jeg kan være pisseirreterende Razz (perfekt voice actor til den irreterende high elf Very Happy)
Relevante programmer: den forstod jeg ikke..
Ting du er interesseret i at lære: MODDING Surprised
tid:Hmm jeg går i skole og har et deltidsjob.. masser af tid Very Happy (det var ikke sarkastisk)
Tilbage til toppen Go down
SeeEh




Antal indlæg : 22
Registration date : 28/03/08

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 10:26 pm

Jeg har en fætter som evt. er interesseret i projektet, og hvis han kommer med kan vi(mig og ham) evt. sidde og lave noget sammen i sommerferien da vi bor tæt på hinanden

skriver lige igen når jeg ved lidt mere
Tilbage til toppen Go down
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 11:30 pm

SeeEh skrev:
Jeg har en fætter som evt. er interesseret i projektet, og hvis han kommer med kan vi(mig og ham) evt. sidde og lave noget sammen i sommerferien da vi bor tæt på hinanden

skriver lige igen når jeg ved lidt mere

kunne være cool Smile kan også være jeg kan få nogle med, men tvivler lidt Razz
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
Lavopas

Lavopas


Antal indlæg : 54
Age : 30
Localisation : Denmark - Sjælland - Taastrup
Arbejde på projektet : Quest / historie - skriver
Registration date : 17/06/07

Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitimeMan Apr 07, 2008 10:44 pm

jeg har en ven der meget gerne vil være med, men som det samme problem som mig, har han også kun ps3'versionen, men efter min konfirmation d. 26 april så skulle jeg om ikke så lang tid kunne lave mods Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.ps3fan.dk
Sponsoreret inhold





Teamet Empty
IndlægEmne: Sv: Teamet   Teamet Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Teamet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
OBDK :: Projektet :: Generelt-
Gå til: