OBDK
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

OBDK

Danish Oblivion modding team.
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Øer, byer og andet

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Voodoo
Admin
Voodoo


Antal indlæg : 203
Age : 32
Localisation : Fredensborg
Arbejde på projektet : Project-leader
Registration date : 30/05/07

Øer, byer og andet Empty
IndlægEmne: Øer, byer og andet   Øer, byer og andet Icon_minitimeTirs Feb 05, 2008 11:55 pm

Min ide for i dag Smile

Det hele er nok lidt ustruktureret Razz
Jeg har tænkt lidt over det område jeg har lavet, og det jeg havde forestillet mig kunne fungere godt sammen med coolfools ide med kulturen. Jeg ville lave min provins hvis man kan sige det sådan, som en mindre befolket del, hvor folk bor spredt fra hinanden i små settlements. Området er plaget af en masse bandits, og de små landsbyer har det svært. De er derfor ikke særligt imødekommende over for fremmede, og man vil ikke være særligt velkommen hos de fleste. Det vil give mulighed for forskellige quests og sådan. Jeg tænkte også at "hæren" kunne have nogle folk i området, men de har langt fra alle de folk og midler de skal bruge, og derfor har de det hårdt i de store skove, og korruption er normalt.
Tænkte at den første ø i floden kunne være en form for lille havneby, og ville fungere som et godt sted for spilleren at starte. Nordvest for øen, på det relativt flade område tænkte jeg at landets hovedstad kunne ligge et sted. De andre "regioner" kunne også have deres egne problemer, og der kunne f.eks. være en region som blev brugt til at smugle våben til en anden eller noget Smile

Har tænkt mig at følge op på det her på et tidspunkt Smile
Tilbage til toppen Go down
https://obdk.danskforum.net
CoolFool




Antal indlæg : 106
Arbejde på projektet : Redaktør
Registration date : 31/05/07

Øer, byer og andet Empty
IndlægEmne: Sv: Øer, byer og andet   Øer, byer og andet Icon_minitimeOns Feb 06, 2008 1:48 am

Slet ikke noget skidt ide der Smile
Tilbage til toppen Go down
Mawen




Antal indlæg : 179
Age : 31
Registration date : 26/06/07

Øer, byer og andet Empty
IndlægEmne: Sv: Øer, byer og andet   Øer, byer og andet Icon_minitimeOns Feb 06, 2008 5:13 pm

Ja god ide synes jeg Very Happy:P
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øer, byer og andet Empty
IndlægEmne: Sv: Øer, byer og andet   Øer, byer og andet Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øer, byer og andet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Coolfool og Mawens ide > Cursed Island (evt. andet navn)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
OBDK :: Projektet :: Generelt-
Gå til: